Cât de importantă este o vacanță simțim cu toții pe pielea noastră. Și atunci când nu o avem și-i simțim nevoia, și atunci când o avem și ne bucurăm de efectele ei.

Dar pentru ca efectele unei vacanțe să fie motive de bucurie, aceasta trebuie să fie una reușită. Pentru că, da, din păcate mai sunt și vacanțe nereușite. Care ar putea fi cauzele? Aici e mult de discutat.

Valoarea pe care o primim depinde de valoarea pe care o dăm

Vă veți întreba de ce am ales acest subiect căruia am de gând să-i dedic mai multe articole scurte. Pentru că din discuțiile purtate cu colegii mei la Târgul de Turism a reieșit că prețul a devenit aproape singurul criteriu luat în calcul la alegerea unei vacanțe. Acordarea maximei importanțe lui duce la vacanțe nereușite. Evident că nu sunt în favoarea risipei sau a snobismului, dar pentru reușita unei vacanțe este nevoie de mai multe criterii, în echilibru.

Nu voi insista prea mult în a vă ruga să analizați cât de bune au fost lucrurile suspect de ieftine pe care le-ați achiziționat și câte din chlipiruri v-au mulțumit într-adevăr.

Este foarte clar că prețul mic pentru un produs bun ascunde ceva. Cel puțin un lucru. De regulă unul esențial. Nu sunt puțini cei despre care am auzit că au cumpărat ceva ”de pe internet” și au primit altceva sau n-au mai primit nimic. Sau chiar s-au trezit cu cardul ”golit”.

Ispita e ispită

Cine este vinovat? Cum spune o veche zicală, ”nu cel care cere, cel care dă”. Și care dă crezare promisiunilor nefondate.

Prețul (tariful) trebuie să fie pus în concordanță cu alte criterii. Cum ar fi destinația, gradul de comfort, poziția hotelului, perioada vacanței, etc.  Bine este să nu mai dăm crezare celor care susțin că au stat la un hotel de 4 stele și când spun cât au plătit, constatăm că tariful se regăsește în ofertele hotelurilor de două stele.

De asemenea trebuie să ținem cont că în spatele oricărei oferte care ajunge în atenția noastră sunt oameni care au muncit pentru asta și din asta trăiesc. Inclusiv agențiil care vând exclusiv on line au costuri care trebuie acoperite din comision. Așa că nici povestea cu comision zero nu e mai mult decât o poveste. Așa cum noi primim un salariu pentru munca noastră și cei care elaborează ofertele și apoi lucrează pentru bunul mers al sejurului trebuie să primească unul.

Târgurile de Turism sunt o bună oportunitate pentru a găsi tarife micșorate pentru acest eveniment, dar și pentru a beneficia de sfaturile, opiniile și informațiile unui consultant de turism.

Despre alte criterii, corelate cu tariful și alte păreri personale, în articolele următoare.

Vacanțe reușite vă doresc!

Sinaia, gara

Paris

Maldive

Austria, Ischgl

Grecia, Santorini

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cât de importantă este o vacanță
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor. Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri.
Politică de confidențialitate