Bilanțul primei campanii de promovare a Israelului în România

Aseară, la Hotel Sheraton în Buucurești, Ministerul Turismului din Israel a prezentat, pe scurt, bilanțul primei campanii de promovare a Israelului ca destinație de vacanță în România.

Domnul Yariv Levin, Ministrul Turismului, a mulțumit tuturor celor care au făcut ca numărul românilor care au vizitat Israelul în 2017 să fi atins 80000, în creștere cu peste 60% față de anul 2016. În 2018 semnele sunt și mai bune pentru ei, aproape 40000 de români au vizitat Israelul în primele 4 luni ale anului.

Domnul Ami Alon, principalul artizan al acestui succes, a recunoscut că s-au depășit cu mult așteptările.

Probabil că secretul stă în rutele de zboruri directe între principalele orațe ale Romțniei și Tel Aviv sau chiar Eilat. Foarte curând Sibiul va avea și el zbor direct spre Tel Aviv.

Acum așteptăm ca Ministerul Turismului să fi învățat ceva de la omologii lor din Israel care au investit 1 milion de EUR într-o campanie de doar 6 luni. Și să nu uităm că mulți Israelieni au legături istorice cu România care poate deveni ușor destinația preferată a israelienilor.

Ami Alon în timpul prezentării bilanțului

Cu Domnul Yariv Levin, Ministrul Turismului

Cu Andreea, Cezar și Romică

Cu Ami Alon și Josef Bitton

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bilanțul primei campanii de promovare a Israelului în România
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor. Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri.
Politică de confidențialitate